On vähän jäänyt tämä kirjoittaminen, kun on ollut kaikkea muuta mielessä, kuten lähestyvä lähtö...tunnelmatkin alkaa olla sen mukaiset. Mitä pitemmälle viikko menee, sitä masentuneemmaksi mä tuun. Koko ajan pitää keksiä jotain tekemistä, että on muuta ajateltavaa. No, onneksi meillä on kolme viikkoa aikaa olla vielä täällä, mutta harmittaa jättää aec-tea ja meidän perhe täällä.

Saatiin projektit päätökseen. Lasten halloween-juhlat oli viime sunnuntaina ja saatiin oikeen hyvää palautetta. Lapset ja vanhemmat tykkäsi kovasti. Pienet ballerinat esitti Ashan johdolla I´m a little teapot laulun ja me laulettiin enkun oppilaiden kanssa. Tosin meidän oppilaita oli vaan yksi, mutta ei se haitannut. Riia oli peikko ja mä olin zombie. Onnistuttiin aiheuttamaan traumoja muutamalle lapselle ulkonäöllämme..oli siis onnistuneet asut! Riia autteli korujen teossa ja mä olin tekemässä maskeja lasten kanssa. Hyvät juhlat oli ja meillä oli Riian kanssa jo älyttömän hauskaa omien asujemme kanssa ennen juhlia:)

Mä alotin vielä yhden projektin. Berimbaum tekemisen. Se on capoeirassa käytettävä puusta tehty soitin. Ainoa miinuspuoli siinä on, että mä en osaa soittaa sitä! Mutta ei se haittaa, se on hieno matkamuisto:) Riiakin maalailee tuolla seinään muumeja mun puun alle.

Ensi lauantaina on sitten isot läksiäisbileet meille..ja tulobileet sveduille..